2019. október 27., vasárnap

Az egyik legjobb "skorpió-füles" a "SHURE SE535" replika 100% + visszajelzéssel - Jelenlegi ára: 3 199 Ft

Songful S1, "SE535 replika" egy ragyogó sportos de nem csak, mobilos un. "skorpió" fülhallgató  amit azonban nem kizárólag csak mobilhoz lehet használni. Ígényesen kipróbálom és utánna jellemzést írok róluk. Csak ezért használt a megjelölése. RENDKÍVÜL JÓ MINŐSÉGŰ A HANGZÁSA  !!!!! Nem igazán szeretem a mobilos alkalmazhatóságokat de ezzel is odáig eljutottam, hogy a saját  mobilomra rátoltam és az azonnal felismerte majd az aktuálisan játszott számot megállította majd tovább engedte. Nekem ennyi elég. Ezért is nem headsetnek kínálom, habár azt is tudhatja de az ára mégis csak egy sima fülhallgatóé
Ha nem felelne meg a leírtjaimnak akkor a postaköltség kivételével ... VISSZAVÁSÁROLOM. Ez a GARANCIA !!!
Amit tudni kellene róla:
Igen jó hangzása van azonban a forgalmazó által megadott  frekvenciatartományt nem találtam pontosnak ugyanis  Ő  ezt 20-20. 000-re adta meg. A teszt szerint ennél jobb a helyzet 16-23. 000 ami hatalmas teljesítmény egy mindössze 8 mm átm. meghajtótól, amivel rendelkezik.!!! A mélyeket sokkal jobban hozza de a magassakat is. !!! Kristálytiszta (és ezt itt szeretném nagyon kihangsúlyozni !!!! ), torzításmentes hangzású minden tartományban még a max. hangerőn (101 dB) is !!! Merevített a felső kábelrésze, un. memo v. skorpió (sportos) és fűlmögötti a zsínorvezetése, zsínor ami egyébként kevlár bevonatos, fekete+fehéren x-elt, széttéphetetlen!!! Alkalmas bármely zenestílus maximális élvezésére a POP-tól a Rock-on át a HardTechnóig és klasszikus zenéhez. Ezekkel ellenőríztem de engem az "Enigma" hallgatása győzött meg a részletgazdagságával!!! Nagyon szép a Stereo/Dolby-Surround  teljesítménye.
Azt azonban kérem megjegyezni, hogy ami nekem nem tetszik az másnak sem fog (de ki tudja ?? ) és ezért csak a nagyon jó minőségű füleseket kínálom fel leellenőrzés után... a többi kuka..... ..... ..... ....! !!
Eszméletlen stabil és könnyű a viselete használat közben!!!
Kulturált , merevített, zippzáras tokban 2 garn. pótzajszűrővel, csipesszel valamint egy piciny használati útmutatóval viszi a postás. Minden  (képek szerint) Az ára a minőségét tükrözi. Vannak drágább füleseim is.
Kérem a többi, az átlagnál  igen csak jobb fülhallgatómat is megtekinteni itt:.... .... Az eladó további termékei


Jelenlegi ára: 3 199 Ft
Az aukció vége: 2019-11-17 12:26 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts