2020. május 23., szombat

Nike sportcipő,kislánynak való.22.5-es méretű,elöl fűzős modell,fehér színben,rózsaszín pipával - Jelenlegi ára: 4 966 F

Eladó egy 22. 5-es méretű, kislánynak való: Nike márkájú, elöl fűzős sportcipő.
A sportcipő kislánynak való, mert fehér színen rózsaszín a Nike jel rajta valamint a belsejében a belső szín is rózsaszín.
Eredeti Nike: Made In Thailand sportcipő, hivatalos márkakereskedésben lett vásárolva, első tulajdonosok voltunk.
Az anyaga szerintem műbőr, amely fehér színű kívül ill. a Nike jel rózsaszín ill van rajta egy kicsi rózsaszín virágmotívum is.
A belső része műszálas anyagú, rózsaszín és puha talpbetétes.
Cipőfűzős kivitelű, de én jobban szeretem az ilyen cipőket, mert megkötöm a gyermeknek és tudom, hogy jól fogja tartani a lábát.
Széles belsővel rendelkező sportcipő, tehát dundib babalábra is megfelelő.
Maga a cipő megkímélt állapotú,, hisz ebben próbálkozott járni tanulni a lányom.
A sportcipő talprésze gumis felületű, rajta redőzésekkel, fehér színben.
Méretek. -külső talphossza 16 cm
            -belső talp hossza 14. 5 cm
Összességében egy nagyon megkímélt állapotú eredeti Nike sportcipő egy kicsi 22. 5-es méretű kislánybaba lábára.
Nagyon szép állapotú, a fotók ezt tükrözik is !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a Nike gyerek sportcipőt !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 4 966 Ft
Az aukció vége: 2020-05-24 07:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts