2020. szeptember 25., péntek

Pille orosz analóg szintetizátor - Jelenlegi ára: 4 000 Ft


Nem egy mai darab, 70-es évek közepe-vége talán, esetleg 80-as évek eleje. Az elemek iszonyat durván bele voltak rohadva, még CCCP feliratos elemek voltak : D Amennyira tudtam, megcsináltam, az elemfoglalatot rendberaktam, az elemfedelet próbáltam rozsdátlanítani több-kevesebb sikerrel, ezzel szerintem kellene még foglalkozni, de ilyenek rendberakásához nincs felszerelésem, így az a következő tulajra marad (lecsiszolni, újrafesteni). Amúgy atomjaira szedtem, és lesikáltam, a billentyűk alatti szivacsot is pótoltam, az eredeti szétmállott.
Az elemeket adom mellé, mert tápegység nincs hozzá, valami furcsa egyedi csatlakozó van a gépben (utolsó kép, még a tisztítás elött készült), de aki akar, minimális barkácsolással készíthet hozzá egy mai csatlakozót.
Az utolsó öt képet csak érdekességnek raktam be, hogy honnan indult az egész rendberakás : DUtánvétel nem postázom. Csere, alku köszönöm nem érdekel.
Fizetés banki utalással vagy postán rózsaszín utalvánnyal.
Személyes átvétel Dunaújvárosban lehetséges.
Fizetési határidő aukciózárástól maximum 1 hét.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2020-09-26 08:43 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts